تبلیغات متنی

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی

تبلیغات متنی یک مجموعه پرداختی از تبلیغات است که در صفحات اول نتایج موتورهای جستجو (گوگل، یاهو، اورورت و غیره) ظاهر می شود.
آنها اخیرا در هنگام بازاریابی یک وب سایت شرکت در نیویورک اهمیت زیادی پیدا کرده اند.
زمانیکه تبلیغات ظاهر می شود بستگی به کلمات کلیدی و طراحی وب سایت که توسط بازاریاب وب سایت انتخاب شده است،
علاوه بر ظاهر شدن به عنوان «متن» نیز می باشد.
به جای یک گرافیک یا بنر.
بنابراین، چنین تبلیغاتی به عنوان “متنی” خوانده می شود.

نوع جدیدی از تبلیغات

این نوع جدیدی از تبلیغات در اینترنت است.
با این حال، بازار تبلیغات متنی دائما در حال گسترش است و حجم فروش از طریق موتورهای جستجو افزایش می یابد.
مزایای بسیاری وجود دارد که تبلیغات متنی را در تبلیغ کنندگان ایجاد کرده اند

اول، به عنوان مخالف سایر انواع تبلیغات اینترنتی، به عنوان مثال بنر نمایش داده می شود،

اطلاعیه های شما نشان داده می شود فقط به کسانی که به دنبال محصولات یا خدمات شبیه به شما است.
به عنوان مثال:
شرکت من می تواند کلمات کلیدی مانند طراحی وب سایت و بازاریابی در نیویورک، NY را انتخاب کند،
به طوری که تبلیغات ظاهر می شود تنها زمانی که مشتریان بالقوه ترکیبی از آن کلمات کلیدی را در موتورهای جستجو وارد کنید.

یکی دیگر از مزیت ها به اصل هزینه است

در اغلب موارد شما برای مبلغ زمانی که تبلیغ نمایش داده می شود،
همانطور که در تبلیغ بنر پرداخت می کنید، اما تنها زمانی که کاربران بر روی تبلیغات متنی کلیک می کنند، هزینه می کنند.

مزیت سوم این است که حتی پلتفرم های تبلیغاتی اصلی،

سیستم های پیشرفته ای را برای گزارشدهی نتایج
ابزار انتخاب یک مخاطب هدف و پیشگیری هزینه های کمپین، ارائه می دهند.
این اجازه می دهد که تبلیغ کنندگان برای کنترل بودجه و مشتریان هدف برای هر کلمه کلیدی (مانند؟ طراحی وب سایت؟) یا منطقه جغرافیایی (مانند نیویورک، نیویورک) از کمپین تبلیغاتی خود را.

به طور کلی، بسیاری از کارشناسان بازاریابی اینترنتی بر این باورند

که تبلیغات متنی موج آتی است و به زودی تقریبا یا کاملا جایگزین بنر،
گرافیکی و دیگر اشکال تبلیغاتی بی هدف، مزاحم و آزار دهنده خواهد شد.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *