تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی مجموعه ای از ابزارهایی است

برای ارائه پیام های تبلیغاتی به مردم در سراسر جهان با استفاده از اینترنت به عنوان یک پلت فرم بازاریابی جهانی.

همانطور که فناوری های وب در دهه ۱۹۹۰ تکامل یافت،

ثبت آگهی تبلیغات اینترنتی به عنوان یک معادل مجازی به روش های بازاریابی سنتی مانند:

تبلیغات تلویزیونی و رادیویی، تبلیغات روزنامه ها، بیلبورد ها و غیره ظاهر شد.

تبلیغات تلویزیونی

 

در سال ۲۰۱۹، بازاریابان انتظار دارند که شرکتها پول بیشتری را برای تبلیغات دیجیتال صرف پول از تبلیغات سنتی کنند.

بیایید بیاموزیم که چرا تبلیغات آنلاین بسیار محبوب شده است و انواع رایج ترین آن ها را جستجو می کند 

بازاریابی موتور جستجو، بازاریابی ایمیل، تبلیغات رسانه های اجتماعی، تبلیغات صفحه نمایش، تبلیغات بومی و غیره.

در این ویدئو Jay Smooth سابقه تبلیغات تبلیغاتی را توضیح می دهد،

آثار تبلیغاتی آنلاین را توضیح می دهد،

تکنیک های آن را در نظر می گیرد، و برخی از انواع آن را پوشش می دهد.

 

چرا تبلیغات اینترنتی مهم است؟


پوشش جهانی آسان امروزه افراد عادت دارند
اطلاعات مربوط به محصولات و خدمات را از طریق موتورهای جستجو مانند Google، Bing و دیگران جستجو کنند.
تبلیغات اینترنتی راهی برای نشان دادن پیشنهادات خود در مقابل بیش از ۴/۳ میلیارد کاربران وب در سراسر جهان است.
شما به راحتی می توانید کل جهان را از طریق اینترنت هدف قرار دهید.
مقرون به صرفه برای هر بودجه.
با توجه به بازاریابی جدی ساده، حداقل هزینه برای رسیدن به ۲۰۰۰ مخاطب، سه برابر ارزان تر از روش های تبلیغاتی سنتی است،
بنابراین هر شرکتی از یک خانواده کوچک به یک شرکت بزرگ می تواند از تبلیغات آنلاین استفاده کند
و از منابع مالی خود بیشتر بهره مند شود.
ترافیک را به یک وب سایت هدایت می کند.

بازدیدکنندگان

بازدید کنندگان بیشتری که در سایت دریافت می کنید، بیشتر مشتریان بالقوه شما هستند که باعث افزایش فروش می شود.
هدف از تبلیغات اینترنتی اهمیت توجه کاربران و ارسال آنها به وب سایت شما است.
پیشنهادات نمایش داده شده در آگهی های دیجیتال باید موجب کنجکاوی شوند و به دلایل خوبی برای کلیک کردن از مردم باشد.
به هدف می دهد بر خلاف رسانه های سنتی بازاریابی که برای هر کس بدون فیلتر کردن تبلیغ می کنند،
تبلیغات اینترنتی پیام را به یک مخاطب هدف خاص
افرادی که احتمالا تبدیل به مشتریان می شوند، خالص می کند.

 تبلیغات اینترنتی رایگان

به عنوان مثال، یک شرکت تجهیزات مسافرتی می تواند از تبلیغات رسانه های اجتماعی برای تبلیغات به کاربران علاقه مند به سفر استفاده کند،
دلال ها و سهام را تشویق کند.
برطرف کردن گزینه این یک راه برای گفتن “هی، به نظر می رسد مانند چند روز پیش شما این توستر را بررسی کرد.
من یک جالب برای شما در اینجا دارم! »
اگر بسیاری از چشم اندازها از لوازم خانگی خود برای دیدن فروشگاه آنلاین بدون خرید چیزی استفاده کنند،
آنها را در مورد نام تجاری خود با تبلیغات بنر نمایش داده شده در وبسایتهایی که مرور می کنند، یادآوری کنید.
امکان ایجاد نقاط لمسی مختلف با مخاطبین را فراهم می کند.

تبلیغات اینترنتی

تبلیغات اینترنتی به شما کمک می کند تا در زمان مناسب با مخاطبان خود ارتباط برقرار کنید.
اگر شما یک نانوایی کوچک دارید، از محصولات اجتماعی مانند Instagram و Pinterest برای نشان دادن محصولات استفاده کنید.
برای به اشتراک گذاشتن اخبار و ایجاد روابط طولانی مدت با مخاطبان خود، آنها را با بازاریابی ایمیل تقویت کنید.
با مخلوط کردن انواع مختلف تبلیغات دیجیتال عاقلانه، می توانید نشان دهید
که شرکت شما همیشه در دسترس است و آماده ارائه خدمات می باشد.
این قابل اندازه گیری است بر خلاف بازاریابی آفلاین، که در آن هزینه و اثربخشی تقریبا تقریبی است،
شما می توانید دقیقا بازده تلاش و بازاریابی بازاریابی اینترنتی خود را با سیستم عامل های تجزیه و تحلیل وب مانند Google Analytics دنبال کنید.

بدون تردید تبلیغات دیجیتال یک روش سریع، انعطاف پذیر و قابل اندازه گیری برای خلق پیام های بازاریابی خود را برای مردم سراسر جهان است.

این روح زمان است:

هزاره ها و نسل های جوان برای برقراری ارتباط عملا مورد استفاده قرار می گیرند، و رقبای شما این را نیز در ذهن دارند.


انواع تبلیغات اینترنتی


اینترنت فرصت های بزرگی برای ارتباط با مشتریان بالقوه ارائه می دهد،
بنابراین اجازه دهید برخی از انواع مهم ترین تبلیغات اینترنتی را در بازار مرور کنیم.


بازاریابی موتور جستجو

نوار جستجو نقطه شروع سفر خریداران مشتری است.

با وارد شدن به کلمه کلیدی، افراد عمدتا به نتایج صفحه اول تمرکز می کنند.
بازاریابی موتور جستجو همه چیز مربوط به گرفتن صفحات وب خود در بالای صفحه SERP (صفحه نتایج موتورهای جستجو) است،
چه در روش آلی و چه در پرداخت.

Google AdWords نتایج پرداخت شده را براساس حراج رتبه بندی تبلیغ نمایش می دهد.

شرکت ها نام قیمت خود را برای یک کلمه کلیدی خاص، در حالی که گوگل کیفیت و ربط محتوای را تجزیه و تحلیل می کند.

در اینجا فرمول رتبه آگهی است:

رتبه آگهی = پیشنهاد قیمت برای هر کلیک x کیفیت نمره.

در زیر تبلیغات موتور جستجو برای پرس و جو “فروشگاه فن چلسی” است.

برای کلمات کلیدی محبوب تر، ممکن است تا چهار آگهی در بخش بالا وجود داشته باشد.
اما قبلا آن را می دانید، اگر قبلا در Google جستجو کرده اید.

بازاریابی ایمیلی

این یک رویکرد بازاریابی مبتنی بر ارتباطات از طریق ایمیل است.

این نوع تبلیغات اینترنتی یکی از قدیمی ترین بازیکنان در این زمینه و یکی از انطباق پذیر ترین هاست
زیرا بازاریابان ایمیل همیشه برای نوآوری هایی مانند ایمیل های تقویت کننده تعاملی که اخیرا راه اندازی شده اند را جستجو می کند.

بازاریابی پست الکترونیک کمترین مزاحم برای تبلیغات است

زیرا مشترکین مایل به دریافت خبرنامه های الکترونیکی و تبلیغاتی هستند که هر زمان می توانند از آن استفاده کنند.
ایده اصلی بازاریابی ایمیل این است که بازاریابی گرم به وب سایت منجر شود، مخلوط کردن تبلیغات با محتوای غیرقابل فروش با ارزش.

تبلیغات رسانه های اجتماعی

این تبلیغات برای افرادی مانند فیس بوک، Instagram، توییتر، Pinterest برای B2C و LinkedIn برای B2B تبلیغ می شود.

شرکت ها از طریق رسانه های اجتماعی اخبار و تبلیغات خود را به دو طریق به مخاطبان مورد نظر تقسیم می کنند:

ارگانیک اگر شما وسایل آشپزخانه را تولید می کنید،

می توانید محتویات ارزشمند مانند هک ها، روش های هیجان انگیز استفاده از محصولات خود یا برخی از دستورالعمل ها برای تشویق سهام و ساخت یک تصویر برند جذاب ارسال کنید.

پرداخت شده. در این مورد، می توانید از طریق نمایش پیام های تبلیغاتی هدفمند برای مخاطبان خود بر اساس سن،
جنسیت، فعالیت های مورد علاقه و سایر چیزهایی که مشترکا دارند،
می توانید از قابلیت های رسانه های اجتماعی برای کسب و کار استفاده کنید.

نمایش تبلیغات

۴۰ درصد از آمریکاییان از تبلیغات تبلیغاتی،

تصاویر پسزمینه، پاپ آپ، فلش و تبلیغات ویدئویی با استفاده از نرم افزارهای تبلیغاتی تبلیغاتی اجتناب می کنند.
علاوه بر این، بسیاری از غیر بلوک کنندگان ناخودآگاه اطلاعات مربوط به تبلیغات را نادیده می گیرند
به دلیل یک پدیده روانشناختی به نام “نابینایی بنر”.
از اواسط دهه ۱۹۹۰، تبلیغات نمایش داده شده،
شهرت مشکوک را برای آزار رسانه ای به دست آورد. مگر اینکه به کاربر بسیار مرتبط باشد.

صاحبان وب سایت با ترافیک عظیم به سایت خود می خواهند آن را کسب درآمد،

بنابراین برخی از فضای خود را با Google AdSense فروخته اند، در حالی که تبلیغ کنندگان آن را با تبلیغات Google خریداری می کنند.
گوگل تبلیغات های مربوطه را بر اساس دو روش قیمت گذاری نشان می دهد:
CPC (هزینه هر کلیک) و CPM (هزینه برای هر هزار آگهی)، و اجازه می دهد تا شرکت ها به بازاریابی تبلیغات خود.

آگهی های زیر از نظر جغرافیایی هدف قرار می گیرند و ممکن است برای مردم محلی جالب باشد زیرا روزنامه کالیفرنیایی است.

تبلیغات بومی


به نوعی جایگزین غیر قابل تحسین برای تبلیغات صفحه نمایش است.
شرکت ها به منابع محبوب مانند BuzzFeed، Bored Panda و نیویورک تایمز می پردازند که برای انتشار مواد تبلیغاتی در نشریات خود هزینه می کنند.
تا زمانی که در شیوه سرگرم کننده و گاه به گاه اتفاق می افتد، خوانندگان متوجه نمی شوند که در واقع تبلیغ شده اند –
به همین دلیل این پدیده به نام “بومی” نامیده می شود.

این مانند قرار دادن یک علامت از سنگ در باغ سنگ ژاپنی است:

هیچ کس نمی داند که این پلاستیک است زیرا به نظر می رسد طبیعی است.
مثال زیر اسمی است، زیرا هر یک از این مقالات ممکن است شامل سنگ های پلاستیکی باشد.

تبلیغات ویدئویی


این یک نوع سریع رشد بازاریابی اینترنتی است.
همانطور که از نام آن پیداست،
این تبلیغات در فرمت های ویدیویی قرار می گیرند و در سرویس هایی مانند YouTube، Vimeo، DailyMotion و Vine قرار می گیرند.
این یک نوع تبلیغات گرانقیمت است، اما یکی از موثرترین آن ها از زمانی که بهترین فیلم ها ممکن است ویروسی باشند.
کمپین تبلیغاتی تبلیغاتی “Save The Ocean” مردم را به پیوستن به شرکت هایی که هدفشان کاهش آلودگی آب است، تشویق می کند.

فشار به وب


این فناوری، هر زمان که آنلاین می شود، توجه مشتری را جلب می کند.
چنین پیام هایی در گوشه صفحه نمایش ظاهر می شود و یک کلیک روی آن کاربر را به یک صفحه وب خاص هدایت می کند.
به عنوان مثال، یک کافی شاپ می تواند یک اطلاع رسانی صبحانه در مورد تخفیف ۲۰٪ تخفیف برای سفارش تا ۱۰ صبح ارسال کند.
کاربران می توانند اطلاعیه های فشار را در ارتباط با نام تجاری باقی بگذارند و اولین کسانی باشند که خبر و به روز رسانی را می دانند.

اگر شما یک منبع خبری دارید، می توانید از مزایای کسب درآمد وب نیز استفاده کنید.

این بدان معنی است که مشترکین شما از شرکت های دیگر از شما در قالب اطلاعیه های فشار در وب همراه با تبلیغات خود دریافت خواهند کرد.

تبلیغات موبایل


چنین تبلیغاتی بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ظاهر می شود.
شرکت ها می توانند با اس ام اس تبلیغاتی پس از اینکه کاربر در تبلیغات یا تبلیغات صفحه نمایش در مرورگر بهینه سازی شده برای دستگاه های تلفن همراه را انتخاب کند.
اگر یک فروشگاه کفش را اجرا کنید، تبلیغات تلفن همراه به ویژه برای تبلیغات با مخاطبان محلی با پیشنهادات حساس زمان مناسب است.
شما می توانید با استفاده از SendPulse هیچ کمکی را برای کمپین ایجاد نکنید، و میزان باز بودن آنها بسیار بالا است: تا ۹۸٪.

تبلیغات اینترنتی چقدر هزینه می کند؟


تبلیغات موتور جستجو متوسط ​​هزینه هر کلیک در تمام صنایع، ۲٫۳۲ دلار است.
این به حجم کلمه کلیدی بستگی دارد – چند بار در ماه یک نفر یک کلمه یا عبارت خاص را جستجو می کند.
سطح رقابت، به این معنی که بسیاری از شرکت ها از این کلمه کلیدی استفاده می کنند؛
و پیشنهاد بزرگ برای حراجی بر اساس رتبه بندی تبلیغات چقدر است.
بازاریابی ایمیلی. قیمت متوسط ​​برای ۲۰۰۰ مشترک از $ ۲۷ شروع می شود،
برای ۵۰۰۰ دلار – از $ ۴۷، برای $ ۱۰،۰۰۰ – $ ۶۹، برای $ ۵۰،۰۰۰ – $ ۲۵۳٫
شما می توانید به طور رایگان در SendPulse هر ماه حداکثر تا ۱۵،۰۰۰ ایمیل به ۲۵۰۰ مشترک ارسال کنید.
این سرویس به ایجاد قالب های ایمیل و ارسال ایمیل های ماشه ای و بسیاری از ویژگی های مفید اجازه می دهد.
رسانه های اجتماعی بسته به صنعت، فیس بوک CPC به طور متوسط ​​۱٫۸۶ دلار و CPM 11.20 دلار است.
در Instagram، میانگین هزینه هر کلیک ۰٫۵۰ تا ۱٫۰۰ دلار است.
در صنایع رقابتی بیشتر مانند پوشاک یا قانونی، هزینه تبلیغات به $ ۳٫۰۰ برای هر کلیک می رسد.
نمایش تبلیغات اندازه آگهی و قرار دادن آن در صفحه وب قیمت گذاری همراه با نمایش دوره و میزان متوسط ​​بازدید کنندگان را تشکیل می دهد.
شما نباید لزوما Google Ads را انتخاب کنید 

شما می توانید از سرویس های دیگر مانند:

مایکروسافت تبلیغات، Quora، AdRoll، و غیره استفاده کنید و یا به طور مستقیم با صاحبان وب سایت تماس بگیرید.
تبلیغات بومی دلیل اصلی استفاده از تبلیغات بومی، حجم زیادی از ترافیک است که شرکت تبلیغاتی را به وب سایت خود هدایت می کند.
این گران ترین نوع تبلیغات آنلاین است،
زیرا از محتوای تبلیغاتی با کیفیت بالا و از این قبیل کپی رایتینگ حرفه ای و داستان سرایی، ویرایش و طراحی استفاده می کند.
هرچند که بسیار کارآمد است، به دلیل ماهیت آسان برای هضم تبلیغات بومی.

تبلیغات مایکروسافت


تبلیغات ویدئویی شرکت ها پرداخت یوتیوب را بر اساس پرداخت به ازای هر نظر مشاهده می کنند.
به طور معمول، تبلیغات ویدئویی بین ۰٫۱۰ تا ۰٫۳۰ دلار برای مشاهده هزینه می شود.
به این معنی که شما ۱۰۰۰ دلار برای ۱۰،۰۰۰ نفر در نظر بگیرید که تبلیغ شما را تماشا کرده است.
یکی دیگر از عوامل مهم تولید ویدیو است.
هزینه این کار به این بستگی دارد که چگونه بسیاری از افراد در ویدیو کار می کنند و چقدر هزینه می کنند.
آگهی های تبلیغاتی وب شما می توانید از این ویژگی برای ارسال تبلیغات سریع و به روز رسانی به صورت رایگان در SendPulse استفاده کنید.
بازاریابی موبایل هزینه هر پیامک ۰٫۰۲۲ دلار در ایالات متحده آمریکا است.
SendPulse اجازه می دهد تا SMS های موجود در ۸۰۰ شبکه در بیش از ۲۰۰ کشور ارسال کند.

نکات تبلیغاتی اینترنتی


تجزیه و تحلیل ROI خود را آسان است که مطمئن شوید که تلاش خود را به ارزش در حالی که با بازاریابی اینترنتی.
با توجه به نوع بازاریابی دیجیتالی که استفاده می کنید، تمام معیارهای ممکن را بررسی کنید.
تجزیه و تحلیل نرخ باز و CTR در بازاریابی ایمیل، از Google Analytics برای تلاش های بازاریابی اجتماعی و بازاریابی موتور جستجو استفاده کنید.
مخاطبان خود را به اشتراک بگذارید مخاطبان خود را به گروه های مختلفی تقسیم کنید
که دارای ویژگی های مشترک مانند سن، جنس، موقعیت مکانی هستند و رویکرد درست را به همه آنها بیاموزید.
اگر یک کمپین تبلیغاتی را برای لباس ایجاد کنید،
اطمینان حاصل کنید که پیامی که برای زنان مناسب می گذارد، متفاوت از یکی برای مردان است.
بهترین رسانه برای یک کسب و کار خاص را انتخاب کنید.
اگر غذاهای وگان را تهیه و به فروش برسانید، برای حمایت و دریافت سفارشات از اجتماعات استفاده کنید.
ظاهر شدن در دایرکتوری های محلی در جستجوی گوگل، ممکن است
برای مثال مشتریان بالقوه شما را به هنگام Google “غذای گیاهی در نزدیکی من” بفرستند.

ثبت آگهی


استفاده از رسانه های اجتماعی محبوب در میان مخاطبان مورد نظر خود.
اگر مخاطبان شما عمدتا جوانان ۱۴ تا ۳۰ ساله باشند، Instagram احتمالا شایع ترین مکان برای ارتباط آنها با یکدیگر است.
فیس بوک برای بزرگسالان ترجیح داده شده است،
بنابراین بهترین روش در اینجا این است که مخاطبان خود را بررسی کنید،
عادت های خود را، و گرایش های جهانی را به انتخاب مناسب است.
با تبلیغات خود خلاق باشید تبلیغات اینترنتی همه چیز در مورد توجه مردم است، ب
نابراین تبلیغات خود را بیانگر و مرتبط است.

تبلیغات

حمایت از خلاقیت خود را با رنگ های روشن و سربرگ های عظیم، اما از کل کلاه ها جلوگیری کنید.
از تماس صریح به عمل استفاده کنید.
زمان کمی برای دریافت پیام شما در سراسر مخاطب وجود دارد، بنابراین آنچه را که میخواهید روشن کنید.
با استفاده از یک CTA کوتاه و یکنواخت مانند :
“کتاب در حال حاضر”، “بیشتر بدانید”، “گرفتن کد تبلیغاتی” و غیره، بسته به کسب و کار و هدف تبلیغات.
آگهی های موبایل را تبلیغ کنید
پیش از مشاهده تمام آگهی هایی که در تلفن همراه خود تولید می کنید،
مطمئن شوید که از ۵۸٪ بازدید کنندگان سایت از تلفن های هوشمند ثبت می شوند.

منابع


این مقاله HubSpot “تبلیغات آنلاین: همه چیزهایی که باید در سال ۲۰۱۹ بدانید” یک دید کلی از انواع تبلیغات آنلاین را ایجاد می کند.
این محبوب ترین کانال ها را در نظر می گیرد و KPI ها را اندازه گیری می کند.
این مقاله WordStream “تبلیغات آنلاین:
چگونگی ایجاد تبلیغات آنلاین موثر” انواع تبلیغات اینترنتی را توضیح می دهد.
مقاله “تبلیغات آنلاین” در ویکی پدیا انواع و کانال های آن را پوشش می دهد،
توضیح می دهد که چگونه برای اندازه گیری عملکرد آن، و منافع را برجسته می کند.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *