ادوردز چیست

ادوردز چیست

Google AdWords چیست و چرا من آن را نیاز دارم؟
اشتراک گذاری
۱ ژانویه ۲۰۱۸ توسط میثم قاری زاده AdWords، بازاریابی، PPC

گوگل ریدر … اگر شما مانند بیشتر صاحبان کسب و کار هستید،

ایده تبلیغ در گوگل هر دو خجالت زده و وحشتناک است.

پس از همه، اگر شما درست انجام دهید، AdWords می تواند کسب و کار شما را تبدیل کند.

اما، اگر شما آن را اشتباه انجام دهید، می توانید هزاران دلار را خرج کنید و برای مشکل خود هیچ کاری نکنید.

اما نه وعده ها و مشکلات که با Google AdWords به وجود می آید،

واقعا توصیف می کند که کدام یک از این پلتفرم بازاریابی است یا چگونه کار می کند.

در این پست، ما در مورد اینکه چقدر پول شما در AdWords می توانید یا از دست بدهید، صحبت نکنید.

در عوض، ما قصد داریم به اصول اولیه بازگردیم و توضیح دهیم که کدام پلتفرم چیست،

چگونه میتواند برای شما مفید باشد و چگونه میتوانید شروع کنید.


Google AdWords چیست؟

Google Adwords یک پلت فرم تبلیغاتی پرداخت (Pay Per Click) (PPC) است.

برخلاف سایر پلتفرم های PPC مثل فیس بوک، AdWords در واقع تبلیغ کنندگان را دو راه اصلی برای دسترسی به افراد را فراهم می کند:

۱) از طریق شبکه جستجوی گوگل و

۲) از طریق Google Display Network.

در حالی که این رویکردها کاملا متفاوت هستند،

آنها هر دو از یک سیستم پیشنهاد مناقصه PPC استفاده می کنند که در آن تبلیغ کنندگان پیشنهاد می کنند که تبلیغات خود را به مخاطبان مربوطه نشان دهند.

شبکه جستجوی Google به شما امکان می دهد آگهی خود را به افرادی که در جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر شما هستند را نشان دهید.

اگر شما دارای یک کسب و کار محصور شده است، پیشنهاد می کنید که هر بار که یک کاربر در “Landscaper in Tallahassee” را نشان می دهد، آگهی خود را نشان دهد.

نظر خود را بگذار


نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *